Äntligen helg!

Hej allihopa!
Tog en riktigt lång och skön morgon idag, började med en lång och mysig frukost strax efter 10 framför tv:n. Sen fortsatte jag med en lång dusch. Efter det så klädde jag på mig och gjorde mig fräsch. Och sen nu har jag precis städat lite på rummet, hade verkligen saker och kläder precis över allt! Hahaha, så det var skönt att på det undan...
I kväll så ska syskonen ha fest så jag är utslängd, ska i väg och sova hos min mammas moster i natt. Men under dagen så ska jag hjälpa syskonen att fixa inför i kväll och sen så ska jag baka, känns bra att ta med sig något gott i kväll. Skulle också vilja ut och fota lite efter som jag inte kommer köpa min kamera förens om en vecka ( är så sugen på att få fota med den!!) och har använt nästan alla bilder jag har!

Jag idag:

Kofta: H&M
Linne: H&M
Mjukisar: Lindex

Kör på en slapp outfit idag, känner bara för att mysa! ( hade koftan och linnet på mig i går på festen med men efter som vi var ute hela tiden så märkte man inte så mycket av dem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0