Vintern 2010

Det här hände i mitt liv vintern 2011.....
Vi sålde börd i skolan för att tjäna pengar till klasskassan, dock fick vi nästan ingen vinst...
Sarah och jag hittade vårt intresse för att fota... Jag minns att jag var väldigt nljd med den här bilden!


Julia och Lollo hade världens mysigt julfest!

(ursäkta den dåliga bilden) Julen kom och vi klädde julgranen!

(åter igen, förlåt för den dåliga bilden,, vet inte riktigt vad det var med mig förra vintern...)
Den årliga ljus stöpningen!

Så var det jul afton och morfar hade kommit för att fira! (fråga inte varför jag inte tittar i kameran..)

Jag tog mig ner till Skåne och hälsdade på!


Firade nyår med mamma och pappa uppe i fjällen


Ännu mera fotande med Sarah!

Slumber party!!  (fråga inte om vita fläcken...)

Japp så såg min vinter ut förra året... Hoppas årets blir lika bra!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jaha så jag var inte bjuden på Lollo och Julias fest :'(

2011-11-29 @ 16:22:50
URL: http://roniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0