Växjö-resan

Hej, hej!
Nu är jag hemma, vi fick slita redan vid halv 3 idag så jag hann komma hem med 3 bussen. Super skönt för nu har jag kunnat ta det lite lugnt ett tag och ska alldeles strax börja plugga. Måste kunna alla hjärtats delar till i morgon, vi ska dissekera ett hjärta.... Mysigt va? Kommer typ dö men aja, det blir säkert bra!
Ikväll kommer vi ha gäster, mamma har en kompis som ska komma hit med sin familj och äta middag. Om jag inte kommer i håg fel så kommer dom vid fem.
Här kommer lite bilder från Växjö resan!
Nattas ur gulliga hund Shaggy (stavning?) Det bästa med honom var att hans ansikte var så litet och att han hade riktigt under bett! hahah :D
Vi tjockade oss med över 2 kg godis!
Internet segar sig så får bli mer bilder en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0