Prao

God morgon! Allt bra med er?
Första dagen av prao:en idag då! Ganska nervös måste jag säga.... Men det går säkert bra! Jag börjar vid 10 idag så kommer ta en buss som går 10 över hemmi från. Väldigt slappt att börja så sent men det behövdes också, kom inte i säng för en närmare halv 1 i går kväll.
Sitter i alla fall helt klar nu och väntar på att bussen ska gå (ett bra tag kvar men aja!) Tänkte ladda över lite bilder från Köpenhamn om jag hinner och även lägga upp dagens outfit till ett senare inlägg... Har inte tillgång till internet under hela dagarna under prao så blir lite sämre uppdatering. Tyckte dock jag skötte mig riktigt bra i Skåne! Blev jätte sjuk med feber och så ont i halsen att jag inte kunde prata i går och orkade därför inte blogga något men nu är jag tillbaka!

Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0