Packing time!

Hej, hej!
Just nu håller jag på att packa inför resan, åker ju till Växjö i morgon bitti för att träffa mina fina vänner Clara och Natalie (Sofia ska också komma!) Åker som sagt i morgon bitti och kommer hem under lördagen, kommer inte riktigt ihåg när tåget kom in....
I alla fall så sitter jag och kollar igenom bilder som jag lagt upp som "dagens outfit" för att kunna bestämma vad jag ska ta med mig bort...

Dagen kommer spenderas med förberedelser inför resan, städning i rummet och troligen så kommer jag också träna i kväll om jag hinner.

Vi har haft jätte mycket älgar i trädgården nu den senaste veckan, nästan varje dag har man vaknat upp och sett dom äta våra äpplen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0