Gossip Girl

Hejsan!
Jag har haft en jätte bra dag idag! Tränade med Sarah i morse (så skönt, har ju inte fått träna på jätte länge!) Var super kul att få dansa en massa och bara släppa loss! Hahaha, man blir så glad när träning är kul.
Hängde med Sarah resten av dagen också, vi gick ut och fotade men det var så sjukt kallt så gick snabbt in igen efter att våra händer blivit till isbitar. Så dagen spenderades hemma på rummet där vi kollade på Vampire Diaries och kollade på en massa bilder från det senaste året.
Tänkte att jag kunde ladda upp några av mina favoriter!

Vet inte hur många långa fikor på delcelius med kameran vi har haft!


Jag försökte få Sarah att le med ögonen, och det gick ju bra!


Hahah, så små vi var förra vintern, vet det är nästan inte ens ett år sedan men ändå när man kollar på bilderna så ser man verkligen skillnaden!


Många desperata försök på att göra coola bilder...


Mina fina vänner

Nu blir det dags för gossip girl!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

ha en fin lördags kväll :)

2011-11-12 @ 23:19:16
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0