Trevlig Onsdags kväll!

Hej, hej!
Nu har jag precis kommit hem från konserten, pappa och jag tog 414 ända från forum till västertäppsvägen och där i från gick vi. Ganska lätt väg hem asså!
Nu blir de lite te och mys uppe i soffan med mamma innan jag går och lägger mig. Kommer bli ganska så tidigt idag, är så himmla trött och de kommer bli en lång dag i morgon med. Först skola som vanligt fram till 15.10 och sen hem och träna. Sen runt halv 7 tiden ska jag vara på skolan, är ju kulturkväll som är obligatorisk för alla på skolan. Kan nog bli ganska kul men kommer inte hem förens nio tiden då heller.

Kvällen kläder blev en ganska kort orange tunika med ett par vita leggings under. Satte ett brett, brunt skärp över de för att få de lite mera "festligt". Sen blev de vanlig smnkning till de ny tvättade håret.

Blev bara en liten bild på hur jag typ såg ut i kväll, men kommer nog ha kläderna i skolan med så ni får bättre bilder i morgon!

Puss&GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0