Torsdag 26/5 - 2011

Hej,hej!! Hur mår ni idag??
Nu stter jag i skolan och har precis haft matte. Om några minuter börjar engelskan, men vet inte riktigt vad vi ska göra. Hoppas att vi får plugga till provet, behöver verkligen de!

Lite om min dag då... (: Efter språket åker vi till velamsund och har picknik med Agge (en av våra lärare) Sen slutar vi när vi kommer hem vilket vi gör vid typ halv 4. Då siticker jag hem och äter mellis och pluggar. Sen runt 6 tiden så går jag ut och springer. Ska på ett Core pass med lollo klockan sju men de är bara för att träna bålen och ingen kondison alls. Sen kommer jag hem typ vid 8 och då duschar jag och äter middag. Kollar nog på tv till typ 10 innan jag sover.

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Kolla gärna in tävlingen på bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0