Tomorrow is another day

Hej igen!
Har precis kollat på 2 avsnitt av VD, ska borsta tänderna nu och sen så blir de sängen. Känner att jag behöver sova i natt, hade ju så svårt att sommna i går kväll så måste ta igen de lite :) Börja dagen med nya krafter liksom!

I morgon blir de en kort dag, börjar 8 och slutar vid 1(!) Är typ en halv studie dag eller nåt sånt så hela skolan är lediga från 1. Då drar jag i alla fall hem med Lollo, Sarah och troligen Julia. Hänger med dom ett tag till kanske 5 och sen åker jag hem och lagar middag. Fick läxa på hemkunskapen att laga någon maträtt så kunde lika gärna gör de så fort som möjligt.

Hmm.. känner att jag gillar webbcam bilder idag...

Vad ska ni göra i morgon?? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0