Skolan

Hejsan!!
Nu sitter jag utan för no:n och väntar, har precis haft Engslska och hinnan de matte. Hade vikarie som typ var as dålig på att förklara så man fatta ingenting!! Hon stog typ i 20 minuter och förklarade någonting jag inte ens behövde hjälp med! Så Jäkla skum tjej asså...

Idag bilder de skola som valigt sen så tror jag att jag hinner med 3 bussen hem så. Då tar jag lite mellis och runt 4 tiden ger jag mig ut och springer. Blir dock inte en lika lång runda som de blev med Cila, tror inte att jag skulle klara den rundan utan hennes "pepptalk" Men blir nog den i helgen igen.
Senare i kväll så tar jag 6 bussen till skolan för att vara med på kulturkvällen. Kommer hem runt nio tiden.
Vad sak ni göra idag??

Saknar påsken i Grebbestad. Men nu är de bara några månader tills jag är där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0