Onsdag 11 Maj 2011

Hejsan!!
Sorry för att jag inte bloggat något idag men har inte haft datan uppe! Under lunchen var vi ute i härliga solen och innan de blev de inte tillfälle.
Nu sitter jag i alla fall i skolan och har precis haft so och om bara några minuter så börjar no:n. Efter de slutar vi och då måste jag gå hem för, fast har as mycket skoskav så de kommer någ inte gå så bra... Hahaha men aja får väll ta av skorna om de inte går xD
Sen tror jag att jag tar 4 bussen till forum och har konsert som börjar vid 7 fast har genrep vid 15.10.

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Okej :) Jo då det går bra, men då länkar jag dig också vid lördag eller söndag :D

Säg gärna till när du har gjort de^^

2011-05-11 @ 13:15:40
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0