Lite udda morgon

God morgon! Sovit gott? Själva hade jag jätte svårt att sommna igår kväll men när jag väl somnat så sov jag helt underbart!

Idag är de måndag, har en lite udda morgon idag,, På idrotten ska vi nämligen springa men jag klarar inte av att springa på så "kort" tid, utan jag måste verkligen ha tid på mig annars blir jag jätte stressad! Så i stället så ska jag nu ge mig ut och springa om ca 20 minuter, hinner duscha och äta frukost och allt sånt i god tid till att jag tar 10 bussen till skolan och är med på språket. Känns riktigt duktigt facktiska att springa INNAN man äter frukost!
Dock vet jag inte hur de går, kanske är alldeles för trött så här tidigt på morgonen men de skulle jag varit i skolan med så spelar inte riktigt någon roll...




Efter skolan så hinner jag bara hem en snabbis innan jag måste i väg till orkestern igen. Och efter de kommer jag nog hem vid 7 tiden.
Hur ser er dag ut idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0