Hemma en dag till

Hejsna!!
Tänkte säga god natt nu!!
Vid 2 tiden idag började jag må så mycket bättre så jag la mig ute i solen lite. Tog även en hel del mer vår bilder. Sen runt 5 tiden gick Cila och jag en liten bit för att möta mamma som kom på cycklen.

I morgon kommer jag dock stanna hemma, har facktiskt haft feber hela dagen idag även fast jag mått bra. Men kommer nog inte riktigt ta morgon dagen som en "sjukdag" utan mer som en ledig dag. Tar en promenad på morgonen och sen hem och packa de sista till västerrås (japp, jag ska i väg, tänker inte stanna hemma och ha tråkigt hela helgen!) Runt 12 tiden kommer magnus skjussa mig till simhallen, och sen bär de av till västerrås! Så taggad!
Kommer inte ha någon tillgång till nät där borta men kommer kolla om någon kompis kan gästblogga åt mig :)

From to day!!

Puss&GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0