GRATTIS till körkortet!!

Hejsan! Nu har jag blivit mycket bättre, eller ganska i alla fall. Har inte mått så jätte dåligt den senaste timmen så åker och spelar fast jag varit hemma. Är ju sista repetionen innan vi åker till västerås, och måste verkligen vara med på den. Och ta hem noterna.

Så om typ en halv timme får jag skjuss till nacka aula för att spela. Hoppas de har slutat regna då, just nu öser de ner utan för fönstret. Har gjort de från och till hela dagen!


GRATTIS!! Till körkortet Magnus!!

Japp, idag kom min brosa hem och sa att han hade tagit körkort. Viste att kan skulle köra upp någon gång den här veckan men inte vilken dag, så de blev som en chock! Men i alla fall GRATTIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0