Fredag den trettonde

Hej, hej!
Har hunnit kolla på 2 avsnitt nu och ska alldeles strax sätta på ett till. Sen så blir de sängen.
I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska till Grönan med en tjej från orkestern annars så är jag nog med Sarah och Lollo. hahah, brukar alltid sluta så... Men inte så mycket planer som ni märker, mest ta de chill som jag gjort dom sista helgern nu. Men kommer bli så himmla mycket sen i slutet av maj/början av juni så måste liksom vila innan dess (:

Hur har er fredag den trettonde gått då? Hänt nåt hemsk? Själv är jag nöjd, har inte ens ramlat idag, och ändå har jag tagit årets första dopp, blivit skussad på cycklen av Sarah hem till Lollo och ja, finns en hel del saker som skulle kunnat gå fel om vi säger så... Men här är jag nu, utan en skråma!!

Sov så gott alla sötisar!

Kommentarer
Postat av: jojjo

hejhej allt bra med dej?!//JOHANNA

2011-05-14 @ 10:13:03
URL: http://johannacarita.blogg.se/
Postat av: Madde ♥

Snygg design :)

2011-05-14 @ 10:34:08
URL: http://mezos.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0