Bloggning i sista hand!

hejsna!! Tänkte börja med att säga sorry för as dålig bloggning på sista tiden, men tyärr så har bloggen fått komm ai sisita hand just nu. Har haft så mycket med plugget, kompisrna och alla resor att tänka på! Vill ju så gärna hinna vara med alla innan jag åker till Skåne och sen till Malta. Den kommer ligga nere i drygt en månad nu efter som att jag snart åker till skåne men sen kommer jag tillbaka i Julia månad när jag är hemma.


I alla fall... Nu sitter jag i sängen och ska snart sova. Känns tråkigt att sova så tidigt på en lördag men ska ju jobba på stickholm marathon med klassen i morgon och vi ska mötas på slussen vid halv 9 så jag behöver åka härifrån innan åtta...
Hade en riktigt kul eftermiddag idag, först spelning till typ 2 sen stack jag till forum och träffade Sarah och Lollo. Vi stannade där till strax efter halv 5. Då åkte vi till Orminge (coolt va?? Hänga i Oriming! not....!) och gick runt lite på karnevalen där, köte en godis räm som dock inte var god så tröstade mig med en sockervadd som jag delade med tjejerna.
Sen kom jag hem med halv 6 bussen. Då satte jag mig inne på kontoret och snackade med mamma under tiden hon strök. Vid 7 tiden åt vi middag, då hade jag hunnit duscha så efter middagen gick jag och fixade en grej till Cilas student, en liten present som inte rikigt är klar än..... Har suttit och jobbet med den ända tills nu så är helt borta i järnan.

Väldigt ful bild på mig från konserthusets park i Västerås. Satt där och åt jorgubbar innan konserten på lördagen

Men ska som sagt sova nu, blev et mycket längre inlägg än jag planerat men, men får ju ta igen lite fetr en dålig bloggvecka!

Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0