Back to normal

God morgon!! Hur är de med er? Hr ni haft en bra helg?? Själv har jag haft en helt sjukt bra helg!! De var så sjukt kul att vara i västerås med orkestern. Har lärt känna många från NSB också. Hade rikitgt kul med dom på festen i lördagskväll. Känns bara så jävla tråkigt att jag typ inte kommer träffa dom alls på jätte länge! Nacka Blåset träffar man ändå varje måndag ju...

I alla fall, tänkte berätta lite mer om helgen senare under dagen/veckan. För nu ska jag strax ta bussen till skolan. Sitter helt färdig och väntar på att klockan ska bli 5 över så jag kan gå ut.
Har en kort dag i skolan idag. Börjar halv 10 och slutar 12.50. Fast då ska jag hem till någon och göra en film som är som en gruppläxa. (De är därför vi slutar så tidigt)

Älskar dessa vår blider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0