Vår känsla!!!

Heej!!!!
Sorry att jag inte blggade dom senaste dagarna, men näte la ner! Har blåst mellan 20 och 30 m/s dom senaste dagarna och de var tydligen en 3 mast som hade gått sönder då eller nåt sånt....
iaf så har alla dagar sett typ lika ut, blev väckt runt 7 halv 8 och åt frukost sen när liftarna öpppnade vid 9 så stod vi där och åkte upp! Vi stannade kvar till att klockan var 4(då liftarna stängde) varje dag. De var lite olika om vi åt i värmestuga eller ute i backen, brodde lite på om vi hittade något ställe där de var lä att äta på :)
Vädret har iof varit sissodär,, sol dom 3 första dagarna, typ ingen vind 2 dagar, och sen var de lite regn(!!) och växlade sol dom andra dagarna.
Igår åkte vi iaf hem, åkte skidor i till klockan 1 och sen var de dags att åka till stugan och byta om och sen hem till stockholm,, blev en väldigt mysig resa hem, var snöstorm hela tiden! Super mysigt att åka i! Jag gjorde inte så myk i bilen(ja menar, vad finns de att  göra när halva bilen sover?) Men efter ett tag så satte jag på en film (The Perfect Man, en super bra film!!) Ett tag senare så gick vi in på McDonalds och åt middag, var inte ett dugg hungrig så fick bara bli en sallad. Efter de så kollade jag på film med Cila (Min stora feta grekiska semester, också en bra film, men kanske lite mer en familje film.) Efter de så satte Cila på musik som vi lyssnade på tsm, har från och med nu en favo sångerska som har as skön röst att lyssnda på! OCh de e Taylor Swift, kan btw garantera att de e super bra musik att sova till i bilen! Haha, även om klockan bara var åtta så kunde jag inte hålla mig vaken alls länge efter att hennes underbara röst var i mina öron!
Sen kanske runt halv 10 så var vi hemma,  tog inte in någon packning i går kväll utan gick ist in och drack te, som Magnus hade satt på. (han stannade ju hemma efter som att han hade skola.)

Sen idag så har jag mest chillat, hjälpt pappa att ta in packningen från bilen och packat upp mina saker, duschat och nu har jagv precis kommit hem från en kortis promenad med Valle. (där av rubriken,, satte bara på mig min tunna jacka när vi var ute och gick i solen. Åhh vilken vårkänsla man fick asså!! solen var varm och vägarna torra och de bara känndes vår!!!!)
Kommer inte komma bilder från resan nu för dom har inte kommit till datan än :) Men ska nog sitta och fixa med de nu.  Så dom kommer nog lite senare idag.

favo albumet med henne

Kommentarer
Postat av: Anahita'

Fin blogg! :D



Frågestund på min blogg! Fråga gärna något! :)

http://byanahita.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment

2011-03-06 @ 15:08:49
URL: http://byanahita.blogg.se/
Postat av: Anahita'

Åh tack så jätte mycket för frågorna! :D



Följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-06 @ 15:47:42
URL: http://byanahita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0