Vampire Diaries

Har preics kollat på ett ansitt av vampire diaries. Var typ as länge sen jag gjorde de! Men älskar de fortfarande ;)
Innan jag satte mig och kolla på duschade jag och smorde in mig :P
Nu så ska jag gå upp och kolla på tv med familjen eller kolla på et avsnitt av Glee. Kommer i alla fall inte blogga mer i kväll så säger god natt!

I morron blir de en vanlig måndag. Först skola som vanligt, fast vi har ingen hamkunskap så slutar ganska tidigt :P Sen hem och plugga och äta mellis. Runt halv 5 så drar jag till orkestern och är där till halv 7 och kommer hem runt kvart i sju. Då äter jag middag och duchar. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra men de får ni se i morron!

Sov så gott!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0