Sommartid

God morron! Sovit gott? de har jag! Sommnade så fort jag la huvet på kudden i går kväll och blev väckt av mamma för en halv timma sen! Hahaha, behövde väll ta igen mig från i går när jag typ inte sov någoting :P
Men nu har jag i alla fall precis ätir frukost så ska gå upp och tvätta av mig i ansiktet och sen byta om. Vet inte riktigt vad som kommer hända idag. Kanske fixa lite på rummet :) Slänga ut tv:n som inte funkar och i stället ta tillbaka CD spelaren.

Så här såg man ut i går när man var ute då ;) kommer nog bli samma kläder idag.
Linne: H&M
Mjukisar: Lindex
Kofta: H&M

Ps: Statistiken har gott upp jätte mycket dom senaste dagarna! Känns jätte bra så fortsätt så! <3

Kommentarer
Postat av: Fialialialiaaaaa

HEJMAJSANJAGSAKNARDIGJÄTTEMYCKETKOMHIT D:



OCHJAGÄRBTWSJUKTPEPPADFÖRMALTAJAAA

2011-03-27 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0