Solsidan

Nu sitter jag och kollar på solsidan med familje, fast de  e reklam nu :) De e ju typ de ända som är bra med söndagawr att de e solsidan :D
Ne men lite kort om min dag: Åkte till lollo typ 12 eller stra efter, innan de så hade jag ätit pannkakor till lunch som pappa hade gjort :)
När jag kom fram så besämmde vi oss för att baka cupcakes. Så vi åkte till orminge och köpte lite ingredienser, men så klart så glömmde vi pengarna hemma så lollos föräldrar kom med pengar. Vi handlade och kollad lite på kicks sen så tog vi bussen hem till lollo igen, bakade cupcakens på ett lite eget recept,.... Men dom blev goda. Medans kakorna svalnade i kylen så kollade vi lite på bilder som Sarah och lollo hade tagit nån gång nyligen :) Sen satte vi på en film och åt några kakor :) När den var slut så var klockan prick 6 kom pappa och hämtade mig :P
Sen jag kommit hem så har jag bara ätit och duschat :)
Men nu så ska jag kolla!

Just another pic

Vad har ni gjort idag då? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0