Skola i morron :)

heej, heej!
idag har jag varit hemma och varit sjuk,, störande att jag aldrig blir frisk men hoppas att de är över nu iaf :)
Idag så har jag inte gjort så myk, har pluggat lite och läst i boken som vi läser i skolan(en komikers uppväxt). Sen nu har jag precis kollat på film och ska innan middan åka i väg med pappa och lämmna fimen vi hyrde i lördags.
Tänkte bara säga förlåt att jag inte bloggat så myk under helgen men de e nog så de kommer bli! Man vill ju inte lägga ner tid på att sitta vid datan när man är med kompisar :)
Iaf så köpte jag tre saker i går som jag inte tagit kort på än. Men de var iaf en SUPER MEGA SÖT tröja som de e en liten gul fågel på. Den håller i en mickrofon och så kommer de noter från den. Ovan för står de TALENT. Så himmla söt! Blev helt kär i den liksom ^.^ Så till den så köpte jag ett par ljus gula så mjukis shorts. Kommer nog mest använda de som pyjamas men ändå, så himmla söt! Båda två från new yorker.
Sen så köpte jag en saltvattens sprey för mitt presentkort på kicks :)  Ricktigt nöjd med köpen och de var verkligen en super kul dag i fourum med kompisarna :)

Lyckades lösa de med bilden btw, men har inte laddat upp den som profil bild än :P

Måste åka nu! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0