Simmat :)

Time for some Tv, but furst some up date :)
hahaha, ja nu har jag precis pluggat lite till spanska och innan de var jag och simma med mamma. Var ganska skönt fast hade så myk träningsverk så kunde inte simma så myk. Richars körde verkligen hårt med oss på idrotten idag!
Nu så ska jag gå upp och kolla lite på Glee med familjen och så ska vi fika på semla och tee. Blev ju inte de igår efter som att semlorna var slut när vi skulle köpa! :O Var nog första "fettisdag" som jag inte åt semla på väldigt länge......

(en lite tråkig bild men så såg iaf vår stuga ut i fjällen  )
Ojjj, nu börjar de där uppe :) <3

ps: e de bara jag som tycker att de börjar kännas lite ut tjatat med dessa vinter bilder? Kommentera gärna :)
Ska nog ut i helgen och ta några fina VÅR biler ist :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0