Matte spel

Heej heej!
Nu sitter man då i skolan, har matte. Som jag iof säg har haft hela dagen! E någon skum matte dag, eller Pi -dag som dom kallar de.... Har gjort lite olika "kluringar" Under tre laktioner. Inte varit kul riktigt men helt okej, ärligt talat bättre än en vanlig skoldag.
Började vid 10 i 10 idag, super skönt! Hade typ nästan 2 timmar på mig att göra mig färdig och sånt. Så jag han med att kolla på 1 och ett halvt avsnitt av Glee. Super skönt verkligen! :)
Tror att vi slutar 20 i 3 idag, då tar jag bussen hem och är hemma i typ en och en halv timma. Sen så är de orkester till 8... Orkar verkligen inte de men de e värt de för vi ska ha så J*KLA kul i Västerås!!
Men måste dra nu!
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Roligt att du är med i dagens låt :)

Vinnaren kommer upp senare idag :)



Var även med i dagens trailer och tipsa om en film :)

2011-03-14 @ 14:42:01
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0