Lite besviken......

Blev lite besviken på dansen idag om jag ska vara ärlig... Trodde att de skulle vara mer streat/hiphop men skulle tydligen vara disco.... Så de var jag inte riktigt brädd på. Sen så han vi inte dansa nåt för lokalen var upptagen. Men hoppas verkligen att de blir bättre nästa vecka, då ska vi börja vid 5 i stället och så e man lite vanare vid att dansa.


Men nu ska vi inte vara negativa! Jag har ju världens bästa sommar att se fram i mot! (hahaha, kommer verkligen att leva på de hela våren xD)

Bild som Sarah tog på Jullovet

Nu har jag precis duschat och ätit midda. Om några minuter så börjar Grey´s Anatomy så ska kolla på de och sen blir de nog sova :P
I morron blir de en lite annorlund dag. Fram till typ lunch och lektionen efter så är de typ helt vanligt. Sen så på Svenskan och projekt tiden ska vi fixa inför föräldra middan. Handla och lite sånt. Slutar typ 15.10. Sen ska jag vara till baka på skolan vid 16.15 för att börja fixa middagen. Sen tror jag att de var vid halv 6 eller 6 som föräldrarna skulle komma. Så då blir de middag med dom som slutar typ 9 eller nåt. Så kommer nog hem halv 10 eller 10. Lite jobbigt men har sovmorron sen på fredag till typ 10! Så de e super najjs!

Ojj, nu börjar de där uppe!
God Natt alla underbara!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0