Klarinette ensambel

Heej! Har ni haft en bra dag? De har jag, fast lite stressig!
Först var de ju skola och så.. sen åkte Lollo och jag hem till mig för att göra klart Hemkunskaps redovisningen. När klockan var typ kvart över 4 så påminde Malin mig om att de var en extra spelning ikväll vilket jag helt hade glömt! Så då behöde jag ta bussen som gick 20 5 här hemmi från till orminge och byta buss vidare till björknäs... Fast fick ett mess av Malin att hon kunde skjussa mig så jag gick av vid förmansvägen ist och gick hem till henne. Stannade där i typ en kvart sen så åkte vi till björknäs och spelade i en timme. Sen nu har jag precis kommit hem igen. Blev skjussad av Malin till soptippen och där blev jag hämmtad av pappa.
Nu tror jag att ska skissa lite på bilden och sen om en liten stund är de middag. Då ska jag duscha och sen blir de nog lite mer tv och data ikväll.

Otroligt(inte) snygg liten bild på mig som Sarah tog i början av Januari :)

Ha en bra kväll! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0