Just nu hatar jag mitt liv

De måste ju vara nåt fel på mig. När jag vaknade i morse hade jag 39° feber. Kommer jag aldrig att bli frisk? Så såklart är jag hemma från skolan idag.
Jag vet att några tror att jag bara "lossas" att vara sjuk för att slippa skolan, men så är de verkligen inte! Just nu vill jag inget häldre än att vara frisk så att jag kan gå i skolan! Men mår så himmla dåligt att de inte går! Så snälla tro inte de!

I alla fall så är de typ inte alls samma sjukdom som förra veckan. Utan idag har jag så ont i halsen att jag knappt kan svälja och huvet känns som en ända stor degklump! Är yr också...


Hoppas att ni frå en bra dag i alla fall! För nu ska jag sätta på en film :)


Kommentarer
Postat av: Inez

Vadå tror att du är "sjuk" ? :o <33

2011-03-29 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0