God Natt Inlägg <3

Ska verkligen inte sova en men har precis duschat och bestämmde mig för att inte sitta mer vid datan i kväll. Ist så ska jag sätta mig uppe i soffan med familjen :)
I morron är de ÄNTLIGEN fredag, super skönt. Då blir de först en vanlig skoldag med Svenska, Engelsak och So x2. När vi slutar drar jag hem och hämmtar klarinetten och sen så åker jag tbx till skolan och spelar. Efter de så ska jag vara med "gänget" alltså: sarah, lollo, lina, julia, elin, ronja(?), sofie(?). Tror att de var dom iaf, kommentera om jag har glömmt någon... Tror att vi ska vara hemma hos Sarah eller Lina, annars blir de säkert hos Elin som vanligt ;)
Men som sagt kommer inte blogga mer i kväll så säger:
God Natt! Ses i morron! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0