Gammla arkivet :)

Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av Glee och ätit lunch. Gick facktisk bra att äta, har iaf inte fått ont i magen än! Men känns verkligen som en jätte tråkig fredag, bara ligga hemma och vara sjuk! Hoppas att jag är frisk i morron så att jag kan vara med nån då :P ;Men tänker iaf inte att träna något den här helgen efter som att jag har varit sjuk så mycket. Fast de kommer nog inte hålla för jag älskar att träna! Känns så himmla bra sen näm man kommer hem liksom :P

Åhh gud!! Bjuder asså! Första bilden jag laddade upp på de då varade bloggen majaslivssaga.blogg.se xD hahaha de var typ i fyran!


Hittade den när jag satt och kollade i gammla bloggarnas arkiv :) som jag gjort typ den senaste timman :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0