Earth Hour

Heej, heej!
Sitter här upp nu med familjen. Vi har precis spelat TP under tiden att det var Earth Hour. Super mysigt, gör alltid de på Earth Hour :) Är dock tråkigt att Cila har slutat vara hemma dom här kvällarna. Hon är inne i stan och kollar på en konsert som dom alltid håller där man får se hur stan släcks ner. Tydligen väldigt häftigt :)
Middagen blev i alla fall väldigt lyckad. Fast jag höll på att glömma och göra förträtten men kom på de typ 10 minuter innan vi tänkte sätta oss och äta så han med och göra den ändå ^.^
Och kakan blev också super bra! Så himmla god, som tur va för jag stog och bakade den i ca 1 och en halv timma! Sen var de bara dags att sätta i gång med själva middagen :)

hahaha en dålig wevcam bild på hur mycket jag kladdade ner när jag bakade xD Man skulle knåda degen med händerna så allting jag tog i blev helt jätte kladdigt!

Nu ska jag sitta lite vid datan och kanske fixa lite till saker med bloggen annars bara vara inne och surfa på nätet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0