DE E HELT STÖRT!!!!!!

VET NI HUR J*VLA CP BRA SOMMAREN 2011 KOMMER ATT BLI ELLER???(sorry att jag svor....)
Den kommer börja med att min syrra tar studenten och hela släckten kommer och bla, bla, bla. Roligt iaf :) Sen en kortis i skolan. Vidare ner till skåne för att fira min kusin som tar studenten, super kul. Allltid lika roligt att träffa dom och vara där nere :) Sen hem typ 3-4 dagar i skolan under den tiden packar jag. Och sen de bästa....... Jag drar ner till skåne igen för att åka vidare till köpenhamn... därifrån åker jag till..............MALTA!!!!!!!!!! BOKAT OCH KLART, DEN 15/6 DRAR JAG OCH KUSINEN MED MÅNGA ANDRA SVENSKAR IVÄG PÅ VÅR LIVS STÖRSTA SOMMAR!!!!!

Nu har jag preics bokat och de är dags för lite tv med DH och godis!!

I have uppload it before, but i do it agin. Because I can´t stop loving it!
Puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0