Bloggpaus

Hejsna!!
Som ni märkt har jag inte bloggat på ganska länge. Jag har haft fullt upp men släkten och en massa fester efter att cila tagit studenten. Har även varit en massa fix in för resan.
Jag känner att jag inte riktigt hinner med bloggen just nu så kommer ta en liten bloggpaus. Kanska kommer slänga in något inlägg under veckan hos morfar men annars kommer jag tillbaka senare i sommar.
Har även bestämmt mig för att inte använda sommarenpamalta bloggen under tiden jag är borta, u tan kommer i stället att skriva om resan där när jag kommer hem.

Hoppas att ni får en underbar sommar i alla fall!! Själv ska jag njuta som fan! Kommer ju ha en helt underbar sommar! Kommer hinna vara med alla jag älskar!! :D

Puss&Kram  Maja

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Missa inte veckans blogg hos mig! En länkning på 900 bes! Lycka till, Love!

2011-07-12 @ 23:41:17
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0