HEEEJ!! :) <3

Heej!
Jag heter Maja och är en tjej på 13 år. Jag fyller år i Augusti :)
Jag går på Myrsjö skolan som btw brann lite i går kväll :P Men aja,,, på fritiden är jag med kompisar, rider, tränar och spelar klarinett både i orkester och privat :)
Jag har mest kontakt med min mammas släckt som bor i Skåne, pappas är så stor så att dom bor på väldigt många olika ställen :)  Jag har ett landställe på västkusten i en liten kommun som heter Tanum i en pytte liten by som heter Grebbestad. Jag är där flera gånger om året men mest på sommaren. Vi är alltid där minst tre veckor på sommarlovet :D
Jah har en hund som heter Valle, värdens sötaste dansksvenska gårdshund! Och sen har jag och min syster varsin underlat(stavning?) som heter Muffin och Staffan :)

Så det var lite om mig! om du undrar nåt så är det bara att maila mig på [email protected] eller kommentera ett inlägg :P
Jag kommer att försöka blogga ganska mycket varje dag men får se hur det blir med det, haha :D
Här kommer lite bilder!

Inte så bra bild men aja! Så ser jag ut iaf! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0