Waka, Waka

Har precis ätit lunch nu, innnan de så har jag tagit undan en masssa på rummet. Var verkligen as stökigt innan :)
Till lunch åt jag en tråkig tallrik med musli och fil yougurt.
Just nu så sitter jag och lyssnar på Waka, Waka :D haha en super bra låt som verkligen får en att bli glad!! Känner att man behöver en sådan låt nu när jag myk häldre skulle sitta och geeka datan än och packa :)
Btw, vi kommer ha internet upp i Tänndalen men vet ändå inte hur myk bloggning de kommer och bli.. kanske kommer be någon att gäst blogga i stället efter som att de bara kommer bli 1-2 inlägg/dag för mig.
Men nu ska jag somsagt börja packa :P

Old, old picture... :)

Kramisar! <3

Kommentarer
Postat av: SAga

sv; tack så mycke,

vad händer under sportlovet? :)

2011-02-26 @ 13:53:38
URL: http://sag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0