TGIF!!

Åhhhh! Äntligen fredag!! Har varit en jobbig vecka, eller 2 jobbiga. Haft kanska många prov och sånt och vartit förkyld samtidigt! Inte varit skönt! Men nu är dom iaf över! Och så e de sista dagen innan sportlovet! Som jag sa i går så ska vi ha en ganska så bra dag, bara 3 vanliga lektioner och sen ska vi fika på den sisat :D

Lilla Valle ute i solen för nån vecka sen.

Nu e jag typ helt klar ska bara läsa 2 sidor i so boken och sen får jag skjuss till skolan. Kanske kommer en dagens outfit senare idag... Får se vad jag känner för :)
Btw blir de ingen simmnig idag, mamma hade typ för myk att fixa in för resan så hon han inte.

På tal om de så vet jag inte om de kommer bli någon bloggning där borta, vet inte om vi kommer ha internet men om vi har de kommer de iaf inte bli lika myk som vanligt :) Men ska försöka :P

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0