Sorry for no Bloggning!

Nu sitter jag i Fialias extra säng och har precs tvättar mig och så. Tror vi ska sova ganska snart :)

Tänkte bara be om ursäkt för att jag inte bloggat idag men har liksom velat vara med fia nu när vi änligen träffas! Men kan iaf berätta om vad vi gjort idag!
Annete och Fia kom vid halv 11 till morfar då tog vi en promenix ner till stranden och gick runt i lite kvertern där. De blåste hetl sjukt myk! Men det är typ +8 grander här så det gjorde inget!
Sen när vi kom hem till morfar så hade annete med sig goda bullar och lite gott pålägg som vi åt till lunch, just när vi var klara så skjussade annete oss till Toppen Gallerian där Fia och jag gick och såg Trassel i 3D mogna som vi är!! Haha men när filmen var slut så blev vi hämmtade och åkte till smyge(där kusinerna bor)
Fram till maten så mest flummade vi lite på fias rum och hade as kul! Till middag blev det potatis med kyckling och grönsaker. Allting hade varit inne i ungen och var as gott verkligen! Hon e så bra på att laga mat annete!

Men nu så ska jag vara med fia iaf!

Men god natt på er söta läsare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0