Sjukt ont i benen!

Nu sitter man uppkopplad på sin egna data då rå ;) E så najjs att kunna skriva normalt!! Var dock lite korngel med att installera 3G grejen men nu funkar de!
Tänkte göra som i går, dra min dagar lite kort:
Strax efter sju så blev jag väckt av mamma, jag bytte om och gick ut och gjorde lite frukost. Sen tog de ett tag att hitta alla kläder som man skulle ha på sig och så så runt halv 9 kom vi ibäg till skidbacke. Då köpte vi lift kort och började åka. E alltid lika roligt dom första åken på året!! Under morronen var de inte så myk sol, den tittade fram i bland bara bara. Och tror att de var  ca -7° på toppen. Så hetl super väder att åka i.
När klockan var kanske halv 11 så fikade  vi en snabbis på frukt, älskar verkligen frukt i backen!! Sen åkte vi runt tyyp as myk på massa olika fjäll och åt lunch mitt i backen runt halv 1, då hade de blivit STRÅLANDE  sol så vi satt i nästan en timme och bara solade! Så härligt att solen äntiligen börjar bli varm!
Pappa och Tesa slutade åka vid ungefär 3, då gick dom och satte sig i en värme stuga medans jag, mamma och Cila åkte till klockan fyra då liftarna stängde.
På vägen hem så åkte vi för bi en skidshop typ och köpte nya vantar till mig och pappa, ska bli så skönt i morron att inte frysa om händerna!!
När vi kom hem så satte jag på mig myskläder och satte mig under mammas värme filt och kollade på en film med Cila :P Vi kollade på Hoyne, en helt oke film men finns bättre :)
Vi kollade fram till maten som vi åt strax före sju. Blev en stekt kotlett med lite klyftpotatis, super gott bortsett från att vi typ inte har några kryddor!
Nu efter maten så har jag duschat och sitter och har så sjukt ont i ena benet! Bror troligen på överansträngning, hoppad bara inte att de är så dåligt att jag inte kan åka i morron! E ju så sjukt kul att åka!

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, eller iaf göra nåt åt mitt ben! Kanske kommer kolla lite på filmen som familjen kollar på.


Btw.. de kommer inte bli några bilder alls nu under den här veckan för näte är för segt så de går liksom inte att ladda upp bilder, går knappt att ladda upp ett vanligt inlägg. Men lovar att de ist blir ild bomb när jag kommer hem!

Ha de jätte bra där hemma! Själv som ni kanske har förståt så har jag de så super bra!! xD <3

Night, night!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0