Pappas Data

Nu sitter man i stugan då rå ;) Kom fram för några timmar sen men inte kunnat blogga för en nu.
Kan dra lite kort om dagen:
mamma väckte mig vid typ halv 7, gick upp och åt frukost, bytte om och satte mig i bilen. Vi åkka till att klockan var ca halv 12, då åt vi lunch på McDonals. Jag kollade typ på film hela tiden, eller till typ 10 sov jag sen kollade jag på film. Såg på Step up(en film jag verkligen rekomenderar)
När klockan var kanske 3 halv 4 så  var vi vid skid uthyrningen, jag och mina systrar hyrde hjälm och mamma ett par skidor. Sen tog de ett tag att åka till stugan så vi var här runt halv 5.
Sen vi kommit fram har vi packat upp(i vår super lilla, men gulliga stuga. Kommer bilder innnan jag åker hem) De finns typ ingen plats att lägga saker på eller så men den e mysig. Och nu har de äntligen börjat bli varmt. Tyvärr så finns de knappt något varmvatten så man får ta kalla och korta duschar.
Till middag blev de en kyckling sallad som Therese hade gjort.  Sen tog vi lite efterrätt som jag gjorde igår ;)
Tyvärr så finns inte 4:an här( hur nu de går till när de är en gratis kanal!) så de blev ingen solsidan ikväll.

Så de var lite om dagen :) Vill bara säga tack till alla fina kommentarer! Såg att jag fått några stycken under  dagen och de blir man verkligen glad av! Då blir de myk roligare att blogga!
btw... Jag brukar ju vara gansak  "aktiv" med att kommentera på andras bloggar, men kommer inte bli så myk sånt under lovet. Kommer inte vara så myk vid datan och kommer spendera den tiden som jag är vid datan med att blogga eller besöka mina närmsta kompisars bloggar. Men kommer tillbaka med kommentrandet efter lovet!

Om de blev många stavfel i de här inlägget så är de för att jag skriver på pappas data och han har typ as stroa tangenter så jag träffar lite fel i bland.... ^.^

Kommer inte bli så myk bilder under veckan heller, efter som att vi ofta kopplar upp nätet på pappas data. Och där har jag inga bilder :) men kanske några bilder som jag tar med kameran.


Nu ska jag sitta lite vid datan en kortis sen troligen sova. Blev en tidig morron idag och kommer bli i morron med.

Sov så gott alla underbara läsare!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sov gott själv!:)

2011-02-27 @ 23:40:33
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Ebba

MAJA! jag kan inte gästblogga på din blogg om jag inte har lösen och epost?! Skicka det på facebook i ett mail eller på skype/facebook när jag är inloggad! :) <3

2011-02-28 @ 07:15:57
URL: http://byebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0