Ny klänning

Fick precis en klänning av systern :) hon hade köpt den på tradera men var tydligen för liten så då fick jag den ist!! ;D åhh den passa perfekt :D

Liten bild på den :P Sitter och funderar på om de går at ha den i sommar, isf blir de nog den på alla studenter och skolavslutningen :)

Fick en väldigt fin kommentar också som jag tänkte svara på:
Från: Claudia
Åhh vad fin blogg! ;)
Hänt idag?

Sv: Tack så myk!! :) Jaa, vad har jag gjort idag? Typ varit i skolan, haft prov. Sen spelat klarinette(like always om fridays ;) ) sen varit med kompisar och nu sitter man och kollar på let´s dance :P Så inte så myk!

Vad har du gjort idag då??


Men som sagt, nu ska jag kolla på let´s dance!! <3

Kommentarer
Postat av: Claudia

-Tack! :)

Ohh min kommentar :D

Har inte gjort så mycket,tittar också på lets dance!

Vem hejar du på`?

2011-02-25 @ 20:26:54
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0