Night Night Sunshinse!!

Nu ska jag gå och lägga mig,, hoppas att de går att somman. Blåser as myk här! så de "viner i husknutarna" som morfar säger! :D
Sitter och kollar på en jätte söt bild på lilla Valle och Cilla som sitter på väggen brevid min säng, saknar verkligen min lilla Valle där hemma. E alltid så när jag reser bort! Det är honom som jag skanar mest!

ÅHH! En så himmal söt bild på lilla Valle! Tog den i typ septmber 2010. Haha det ser ut som om han tar kort på sig själv(!) där han ligger och sträcker på fram benen i min lilla säng där hemma! Vill att han ska sova i min säng i natt med!!! :D
Haha Ni Får Iaf Sova Så Sött! <3 Så ses vi i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0