Ingen ridning för mig idag

Mår myk bättre nu men fick ändå inte bli någon ridning för mig i dag, vågade inte riskera att bli jätte sjuk nu innan jag ska till skåne. Men som sagt efter som att jag mår bra nu så kommer jag nog att gå i skolan i morron igen, hoppas att det inte stinker lika myket i skolan då, tror ju att det var det som gjorde att jag blev illa mående.
Nu har jag iaf skrivit en packlista till skåne och lite sånt, vi har inte betalt för ng vanligt bagage så jag måste få ner alltning i hanbageget. E ju inte så lite nervös över det..... Tror inte jag kommer få med mig allt men man kan typ lägga till vanligt bagage nu om man vill men det kostar gansak myk typ... :D

Aja nu har jag iaf precis kollat 2 avsnitt av sex in the city en as bra serie verkligen. Men e tyvärr på sista skivan på sista sesongen. känns verkligen helt hemskt attdet typ inte är nåt kvar på skivan! bara 2 avsnitt! VAD SKA JAG GÖRA NÄR JAG HAR SETT ALLA?????

En liten bild på tjejerna i serien :)
Nu ska jag typ kolla på lite folksbloggar och sånt :D
Ses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0