Im a litle geek.. ^.^

Jaha då var man hemma dårå :) Sitter och geekar unblock me xD haha ne men de spelet e facktiskt roligt :)
Btw tror jag kommer göra nåt ovanligt idag,, duscha på en fredag. Okej, de där lät skumt, men asså jag duchar typ aldrig på fredagar, efter som att jag alltid tränar på lördag morogon(dock inte i morron, vill ha en lugn och skönt morgon på lovet) Så då då måste jag ju duscha igen på morgonen och de e helt onödigt!
haha,,, jag då vet ni de iaf.....

När jag klarade en bana ^.^ *stolt*

Nu ska jag inte göra så myk, som sagt kanske ducha .....
TTYL! <3

Kommentarer
Postat av: Claudia

Åh va fin blogg ;)

Hänt i dag?

2011-02-25 @ 19:00:10
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0