Dax att åka hem då...

Jaha då var man hos morfar igen och ska åka hem... har verkligen haft en super bra helg men Fia och inte velat tänka på att blogga! Men nu så ska jag komma igång igen!
Har haft en slapp morron, vaknade halv 11 och åt frukost, sen dess har jag inte gjort så myk, duschat, packat och håller på att lägga in bilder från gammal mobilen till nya( har fått låna en av min kära kusin Jacob efter som att min inte går att ringa på..... :D)
Om en liten stund så ska jag och morfar åka ner till en Pizzeria och käka lunch sen hem om en liten stund och sne så måste vi åka till flyget! åhhh!! vill inte åka hem!!!!!!! :´(


ojj måste åka nu, skrive mer sen!!
Ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0