Älskar verkligen solen!!!

Åhh! Vet ni vad jag vaknade upp av i dag? Av att solen lös ingen genom mitt fönster! Åhhh! De var så härligt!

Vaknade iof vid halv nio, tog upp datan och satte mig och kollade på The Vampire Diaries :) Sedan runt halv 11 så hade mamma gjort en underbar brunch, med pankakor, olika sorters sylt, fruk, olika yougurtar, hembakat bröd m.m m.m !! SÅ himmla bra start jag fick på dagen asså!
Under frukosten så gav vi syster Theres(haha låter verkligen som en sjuksköterska) hennes presenter. Hon fyller 22 idag! ^.^ Hon blec jätte glad för allt!
Nu har jag precis bytt om, vi satt och åt i nästan 2 timmar!

En bild på födelsedags barnet från när vi var på Samos i sommras :)

Kommer inte hända så myk idag, ska och träna klockan 3(skulle du me Lina???)  men annars kommer jag nog bara vara hemma, kanske ta en promenad här hemma vid, får se lite vad jag känner för!

Vad ska ni göra denna underbara Söndag? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0