Så var man tillbaka efter flera veckor!

Ja nu är jag tillbaka! Orkade inte blogga under prao:en efter som jag åkte tidigt och kom hem sent på kvällarna så fanns de liksom ingen tid! Men nu är jag tillbaka igen och ska jobba så gott jag kan med att hålla igång uppdateringen!
Kan berätta lite snabbt om vad jag fått göra under prao:en!
Dom flesta dagarna började jag halv tio, då var det dags att städa hela butiken, oftast bara dammsuga och damma men i bland även torka golven. Sedan när butiken öppnade så var det väldigt segt fanns nästan ingenting att göra efter som vi inte hade så mycket kunder mitt under dagen. Men vi passade på att fylla på så alla kläder hände ute.
När det väl kom kunder så var det dags att hjälpa dom, enligt min handledare så var det väldigt viktigt att säga hej till varje kund när dom kom in. Sedan skulle man även hjälpa dom ta ner saker som hände högt upp och ta flera storlekar till dom i provrummen.
Under eftermiddagarna så kom oftast varorna, då fick jag själv gå ner i forums otroligt läskiga "källare" ( där det btw var mörkt och spelades konstig musik!) och hämta varorna. När jag kom upp med dom igen så placerade vi ut varorna i butiken, ofta behövde vi då bygga om väggarna och ta in några varor på lagret så då fick jag larma av dom och vika.
Dagarna slutade allt mellan 5 och 7 på kvällen så jag har inte hunnit göra så mycket här hemma mer än att jag på onsdags kvällen v.47 gick och såg här på stadsteatern!
Händer en del i skolan nu så jag håller på för fullt och pluggar här hemma! Men har dock bestämt mig för att jag ska träna senare idag. Åker i väg om ca en timme och kör ett pass som tar en timme. Sedan kommer jag sitta bänkad framför DH så fort klockan slår 9!
oj, tjejen som var så grymt bra på att ta bilder här! Nej men har hunnit med den årliga ljus stöpningen också! Kommer bilder så fort jag får lite mera tid över!
Då kommer troligen en ny design också!!!
Peppa inför det! Min är så sjukt tråkig just nu.....

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

HejHej!



Jag tänkte passa på att göra lite reklam för min blogg..

Jag la nyss på en tävling där 2st lyckliga vinnare vinner presentkort på skor. 500kr/st.

Snart kommer det även fler mhärliga jultävlingar osv. Så håll koll i min tävlings-kategori.



Berättar även om events jag varit på, goodiebags, mode och allt möjligt.



Välkommen in <3



Om du inte gillar sådan här reklam ber jag så mycket om ursäkt och önskar dej en trevlig dag och juletid : )



//Lina Holgersson

2011-12-06 @ 17:50:52
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0