It's winter!

>Heej! Nu har jag precis kommit hem från skolan. Fick gå tidigare från bilden så han med 3 bussen hem. Skönt at inte behöva vara ute i kylan efter skolan utan bara få komma hem snabbt och enkelt. Just nu sitter jag i köket och kollar ut och funderar över varför det måste vara så himmla mörkt ute! Det är ju typ redan helt kol svart! Såg ds krokat att det var en fullmåne framme när jag satt på bussen. Helt stört! Full måne trots att klockan bara var tre på dagen! Blir ingen bild just nu, har inte riktigt kommit på hur man laddar upp bilder på den här ipaden som pappa lånat hem från jobbet ;) Senare idag så ska jag i alla fall ha konsert, den börjar vid sju men jag ska vara där kvart över fem, så antar att jag åker om lite mer ånej timme. Innan dess ska jag hinna välja kläder, byta om och hälst hinna plugga lite! Mycket att göra så det är bäst jag börjar nu! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0