Riktig träning efter sommaren!

Gud vad skönt de var att träna idag, ni anar inte! Har nog inte tränat så hårt på hela sommaren, och de var kul dessutom! Passet var jätte bra i hoppsatt och jag kunde texten till nästan alla låtarna hon spelade, de är nästan de viktigaste tycker jag att man kan mimma texten för sig själv under hela passet. De gör att tiden går mycket fortare!

Nu sitter jag i alla fall ny duschad i pyamasen och ska sätta på en serie på datan. Kommer kolla på ett par avsnitt nu innan jag går och lägger mig men kommer inte blogga mer under kvällen.
Ha en super skön kväll! <3

Om man tar bort huset på höger sida på bilden så tycker jag nästan att blomman ser ut att kunna komma från avatar filmen. Hahah, skumt jag vet men den gör de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0