Fotografering inomhus

Hejsan!
Nu har jag precis städat upp riktigt mycket på rummet, var länge sen så de behövdes verkligen!
Innan idag så har jag jobbat lite, mamma hade ett par böcker från hennes skola som skulle plastas (de är de jag jobbat med under sommaren också) Sen nu hade jag tänkt vara ute och fota med de var alldeles för blåsigt ute så får fota lite här inne i stället. Har en del saker som jag ska sälja på Tradera så de är dags att börja fota dom nu!

Snygga jag just nu

Juste de var förra inlägget som var en liten överaskning, hade tänkt slänga in ett par outfit:s en gång i veckan och sen händer de nog att jag kommer med någon enstaka plagg där i mellan. Hoppas ni gillar den ideen!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Det var så lite så :D bara sanningen ju :D Tack :D va snäll du är :D kram

2011-08-27 @ 16:15:43
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0