En underbar dag tar slut

Nu har vi ätit upp middagen, blev grillat med hasselbacks potatis och mozarella och tomater. Sen till efterätt blev de som vanligt marsipan tårta/prinsses tårta.
Under tiden vi åt tårta så fick jag min present av syskonen, var ett presentkort på hela Forum på 500:-  Så nästa söndag ska hela familjen åka och handla med/ åt mig! Hahaha låter skumt men dom ska följa med och vara "smakråd"

Nu sitter jag i fin rummet med Cila och har precis visat henne lite saker man kan göra med Mac:en, jag har ju haft min i lite mer än 2 år men Cila fick sin i våras.




Cila sminkade mig i kväll och lockade även året, sen drog jag bara en borste genom de och de höll spg bra utan spray eller någoting!
Sitter i lite konstigt ljus här i vardagsrummet de är därför min hy ser lite grå ut...

Kommer bilder på tårtan via mobilen senare i kväll.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Janina

Jaa men det var ju fina och dyra presenter!Hur har din dag varit då? :) vad har du för planer till nästa vecka?

2011-08-28 @ 21:09:13
URL: http://janinasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0