Dusch och sen plugg

Hej, hej! Hur är de med er??
Just nu sitter jag på mitt rum, har precis ätit middag och tänkte gå och duscha. Sen ska jag plugga lite innnan de är dags att gå och lägga sig, hoppas jag hinner med att titta på lite serier också.
Efter skolan så väntade jag en kort stund på att Sarah, Lollo och Julia skulle sluta sen gick vi alla hem till mig och åt lite mackor medan vi pluggade. Lollo och Julia tog halv 6 bussen hem, Sarah och jag följde med dom ut och sen fortsatte vi med Valle hem till Sarah. Där i från gick jag själv hem och åt middag. Och nu sitter jag här och är glad åt att jag facktiskt fått en kommentar som handlar om de jag skrivit om! Haha tänkte att jag kunde svara på den...
Från: Hugo
Är de Malta på bilden? Varför la du upp den? Är du i Malta?

Svar; Nej jag är inte på Malta men bilden är därifrån. Var på språkresa dit under sommaren och tyckte bilden var så fin så jag ville ladda upp den helt enklet!

Hoppas du fick ditt svar! Fortsätt gärna att kommentera, de gillar jag verkligen! Gör att själva bloggningen blir mycket roligare!

Jag just nu,, måste sluta ta dåliga webbcam bilder! Måste vara jätte tråkigt att bara få se dom! Eller vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0